понедељак, 09 децембар 2019

У "Извору" успешно завршен Hotel Housekeeping Workshop 2019

Текст: Љиљана Реброња, Фото: Синиша Живковић

Дводневни тематски годишњи сусрет менаџера хотелског домаћинства с пословним партнерима, предавачима, колегама и колегиницама - Hotel Housekeeping Workshop 2019, одржан је у организацији редакције часописа «Туристички свет» и струковног удружења «Амбасадори добре услуге», 21. и 22. маја 2019. у луксузном хотелу Извор 5* у Аранђеловцу.

Учествовали су представници из 32 хотела са 4 и 5 звездица - права хотелијерска репрезентација и Србије и Црне Горе (коју је представљао «Регент Порто Монтенегро», «Сплендид» и хотел «Верде»), размењујући драгоцене информације, знања, практичне савете и - добру енергију, упознајући се са новим трендовима у опремању и одржавању хотелских простора, као и са унапређеним или иновираним производима, услугама и новим стандардима. Колегама су добродошлицу и успешан рад пожелели мр Драган Тодоровић, директор хотела «Извор» у Аранђеловцу и «Слобода» у Шапцу и Драгана Ћосовић, домаћица хотела «Извор», а да све протекне у најбољем реду постарала се Сања Јанковић, оперативна менаџерка хотела «Извор».

Фокус предавача је ове године био на комуникацији као једном од најважнијих фактора за успешност тимова хотелског домаћинства, нарочито у ситуацији када се у свим секторима, па и домаћинству, све озбиљније осећа повећана флуктуација кадрова. Шта на ову тему, као и неке друге важне теме, имају да кажу њихове колеге и стручни консултанти, учесници овог Housekeeping Workshop могли су да сазнају из прве руке од својих  колегиница и колега: Ирене Пекић из «Сплендида», Лидије Маринковић из «ИН» хотела, Игора Красића из новосадског «Шератона», Станиславе Кузељевић из хотела «МОНА» Златибор, као и од стручних консултаната: непревазиђеног Радета Самчевића, власника Агенције ХТ, Марије Миладиновић из Академије ХОРЕС, специјалисте за Housekeeping, Милене Миленковић, власнице консултантске агенције „Mind Lab“, и Тамаре Штрбац,  дизајнера ентеријера фирме «Наш стан», у саставу А групе.  

Љиљана Реброња са награђенима у Националном ресторану хотела «Извор»

Боравак у хотелу Извор 5*, једном од најлепших луксузних ризорта у Србији, био је такође у функцији едукације, с идејом да лидери хотелских домаћинстава, једног од најважнијег сектора за профитабилност и углед хотела - луксуз упознају из угла хотелских гостију како би што боље могли да одговоре на њихове захтеве! Да би то заиста био доживљај, колеге из свих сектора потрудиле су се да боравак у хотелу «Извор» за све учеснике Housekeeping Workshop буде што лепши, трудећи се да осете колико су им сви важни, свесни чињенице да је снага сваког професионалца колико у знању и информацијама, толико и у људима са којима могу да поделе и проблеме и визије.

Инаугурисани су и нови Амбасадори добре услуге. У категорији "менаџер хотелског домаћинства" за 2019. годину, "амбасадорско" признање припало је, према одлуци стручног жирија, Адриани Докмановић, главној домаћици београдског хотела «Saint Ten“, представнику групације Small Luxury Hotels of the World. Проглашени су по први пут, у 14 година дугој историји додељивања овог признања, и «Амбасадори добре услуге» у категорији "собарице". Бојана Станковић «Falkensteiner“ Београд, Анита Рац «Holiday Inn“ Београд и Славица Бакић хотел «МОНА» Златибор с поносом ће, кажу,  носити своје заслужене титуле, и пред колегама и пред гостима.

Као једином колеги на овом скупу, позлаћена значка «Амбасадора добре услуге» уручена је Игору Красићу - менаџеру домаћинства хотела «Шератон» Нови Сад, да је с поносом носи и промовише вредности које красе амбасадоре, као и Невени Ђорђевић власници фирме «Bright“ из Чачка, која је учеснике освојила и својом причом и висококвалитетним душецима из сопствене производње. 

Проф. др Звездан Ђурић, са сардницима и студентима друге године Високе пословне школе у Београду посетили хотел «Извор» и Hotel Housekeeping Workshop 2019

Све у свему, Hotel Housekeeping Workshop 2019 је, како сазнајемо од учесника, оцењен као најуспешнији догађај ове врсте до сада! Осим највише оцене догађаја и задовољства свих који су на било који начин били део ове успешне приче, чињеница да су већ на овогодишњем догађају кренуле резервације за следећу годину - за организаторе, редакцију часописа „Туристички свет» и струковно удружење "Амбасадори добре услуге" представља највећи успех.

МИСИЈА: Стално указивање на догађаје и личности - значајне за историју и културу народа средишњег дела Шумадије, уз представљање и тумачење садашњих друштвених прилика, а све ради бољег живота у будућности