еС
Из Службе за маркетинг и ПР „Сава животног осигурања“ у Београду добили смо Саопштење за медије.
Ново на тржишту осигурања: еЖИВОТ – онлајн уговарање животног осигурања с видео-идентификацијом
Захваљујући напредној технологији и све већој склоности људи да користе најсавременије методе комуникације, као и дигитализацији пословних процеса у осигурању, Сава животно осигурање је креирало онлајн уговарање животног осигурања са сопственом видео-идентификацијом. Овај модел уговарања осигурања је путпуно нова услуга на српском тржишту осигурања.
Догађаји последњих неколико месеци јасно су показали важност повезаности на даљину. Без обзира на околности и изазове у окружењу, клијенти од осигуравача очекују континуитет у комуникацији. Сава животно осигурање је први осигуравач на српском тржишту који је традиционално уговарање животних осигурања допунио услугом онлајн уговарања животног осигурања са сопственом видео-идентификацијом: еЖИВОТ.
Шта обухвата нова услуга Сава животног осигурања - еЖИВОТ?
Поступак је веома једноставан. У разговору са саветником за животно осигурање клијент добија све информације о програму осигурања и процесу уговарања понуде животног осигурања. Затим, клијенту се доставља понуда на мејл, креирана у складу с његовим потребама и СМС код ради безбедног приступа и напредног електронског потписивања докумената.
Други корак у еЖИВОТ процесу је видео-идентификација. Намењена је провери и потврђивању идентитета осигураника приликом онлајн уговарања животног осигурања и представља стандард на развијеним тржиштима у пословању банака и других финансијских институција, док је у нашој земљи у примени захваљујући новој регулативи коју је недавно увела Народна банка Србије.
Онлајн уговарање животног осигурања клијентима омогућава да брзо, комфорно и безбедно пруже сигурност себи и својој породици.
Детаљније о онлајн уговарању животног осигурања с видео-идентификацијом можете пронаћи на https://www.sava-zivot.rs/sr-rs/ezivot/